Menu

Jak wybrać idealną komodę do biura?

0 Comments

Urządzasz swój własny i pierwszy w życiu gabinet? Po remoncie zazwyczaj przychodzi przyjemna część aranżacji, czyli zakup odpowiedniego wyposażenia. W przypadku mebli biurowych jednym z podstawowych elementów jest pojemna komoda na dokumenty. Dzisiaj podpowiemy Ci jakie cechy powinny posiadać meble biurowe oraz na co zwrócić uwagę dokonując zakupu komody do gabinetu.

Aranżacja biura w dużym skrócie…

Samodzielne aranżowanie gabinetu zgodnie ze ściśle obowiązującymi wytycznymi to nie lada wyzwanie zwłaszcza dla osoby, która nigdy wcześniej nie miała styczności z tą dziedziną. Musisz wiedzieć, że biuro jest swoistą wizytówką Twojej firmy, to właśnie w tym miejscu przyjmować będziesz potencjalnych klientów, ale przede wszystkim spędzać długie godziny poświęcając się wykonywaniu obowiązków zawodowych. Dlatego też pomieszczenie wyróżniać powinno się niebywałą funkcjonalnością oraz estetycznym wykończeniem.
 
W większości salonów meblowych, zarówno tych stacjonarnych jak i internetowych dostać można najbardziej designerskie i profesjonalne wyposażenie biurowe. Od biurek po regały na segregatory i komody biurowe. Zanim jednak wybierzesz się na zakupy musisz wiedzieć, iż wyposażenie gabinetu powinno spełniać wszystkie wymagane normy BHP (Bezpieczeństwa i Higieny Pracy). Postępując niezgodnie z obowiązującymi przepisami narażasz się na poniesienie dodatkowych kosztów związanych z kontrolą BHP. 

Jakie meble obowiązkowo muszą znaleźć się w biurze? Punktem centralnym jest oczywiście biurko w komplecie z właściwie dopasowanym fotelem. Oprócz tego w gabinecie nie może zabraknąć dużego regału, niestety bardzo często nawet pojemny regał nie jest w stanie pomieścić wszystkich dokumentów, wówczas warto rozważyć zakup pojemnej komody biurowej. Czym charakteryzować powinien się ten rodzaj wyposażenia? O tym już za chwilę.

Funkcjonalność i wygoda w jednym!

Niezależnie od rodzaju meble biurowe muszą być funkcjonalne i wygodne w użytkowaniu, co z kolei przełoży się na jakość wykonywanych przez Ciebie bądź Twoich pracowników obowiązków zawodowych. Głównym przeznaczeniem komody podobnie jak regału jest funkcja przechowywania dokumentów i innych akcesoriów biurowych. Jej gabaryty oraz styl wykończenia dopasowany zostać powinien do pozostałych elementów wyposażenia tak by wszystko razem tworzyło spójną i estetyczną całość. Najpopularniejsze są komody biurowe wykonane na styl nowoczesny i minimalistyczny, meble takie zaskakują swoją prostotą oraz użytecznością. Wyposażone są zazwyczaj w kilka półek lub szuflad. Niezwykle istotny jest także materiał wykonania komody, im lepszy tym mebel trwalszy, pamiętaj o tym bowiem komoda z pewnością będzie jednym z najbardziej eksploatowanych mebli w całym pomieszczeniu.
Najtrwalsze komody biurowe zaskakujące zarazem eleganckim wykończeniem są te wykonane z wysokiej jakości naturalnego drewna – materiału charakteryzującego się dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Tańszym rozwiązaniem będzie zakup komody z płyty MDF lub metalu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *